Reggeli Rizsa

Hívhatsz Rizsának. Reggelente szoktam írni. Az életről. Én utálom az enyémet, de ez ne zavarjon. Őszinte leszek.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Péntek, az első bejegyzés...

2010.11.05. 09:23 Reggeli Rizsa

 

Na, hát maradjunk annyiban, hogy ma kurva meleg lesz. Azt itt fent mindig érezni. Minden reggel itt ülök és rálátok a városra. Hogy hogyan kerültem ebbe a házba, az egy külön történet. Buda, hegyek, gazdagság vesz körül. Szinte minden szomszédomtól hányok, de ezt nem kell tudniuk.

Jó a kávém, de nem az igazi. Porból csinálom, mert franc se fog jó kávégépet venni százezerért, a kotyogós meg annyira gáznak tűnik, ha feljön valaki. Ó vazeg, jut eszembe, megint van egy vendégem, majdnem elfelejtettem. Bent alszik. Nő. Tuti meztelen és félek, hogy mi lesz, ha felkel. Beszélgetni kell és valahogy tudatni fogom vele, hogy nem vagyunk együtt, csak tegnap seggrészegek voltunk...

Író vagyok. Elvileg. Írtam pár filmet, írtam cikkeket, és több híres ember is velem íratta meg a könyvét, csak basztak rátenni a borítóra. De sebaj. A pénz nem rossz, ha dolgozom, csak kéne valami stabil bevétel. Az idén tönkrementem volna, ha nem tart el két gazdag nő.

Itt a környéken én vagyok a nagy kérdőjel. Mindenki kiteszi a kirakatba, amit összeharácsolt. Én nem. Senki nem tudja, mennyit keresek és van-e vagyonom. Amúgy egy vasam sincs, de kialakítottam a tökéletes imázst. A bohém életművész, aki minden reggel ott kávézik a tornácon. Mindenki beszopja. Reggel itt látnak a laptopnál - író a csóka, megteheti, hogy nem megy be dolgozni. A kocsija egy veterán Bogár - van stílusa, biztos egy gyűjtőtől vette és snassz neki új kocsival járni. És így tovább.

Utálom az életem. De most hogy így végignézek rajtatok, a nyüzsgő városon, szinte látom a sok bajtársat. Ti is utáljátok az életeteket, pedig van normális munkátok. A távcsövemmel lelátok egy forgalmas útra. Bent ültök a drága vagy épp rozzant kocsikban és mentek a munkába, vagy szardíniaként dülöngéltek a kék guruló konzervdobozban, ami kiönt titeket a Moszkva téren. Ma jobb kedvetek van, már várjátok a délutánt. A hétvége a szabadság.

Na jön a szomszéd. Az utca másik oldalán egy kacsalábon forgó undormányban lakik a legfurább pár. A ház urát Tokásnak hívom, mert feltűnő, ahogy a tokája kibuggyan a gallér alól. A 60 kiló súlyfeleslegével egész gyorsan mozog. Hajtja a mohóság. Minden reggel 7:30-kor száll be a X6-osába. Egy évet várt arra a kurva X6-osra. Minden reggel int nekem. Csíp engem, mert valószínűleg én vagyok az egyetlen őszinte ember a környezetében. Tokás egy ismert bankár.

A felesége az egyik ok, amiért minden nap érdemes felkelnem. Most megy oda a kocsihoz. Neki Q5-ös Audija van. Hosszú barna haj, igéző szeme, hibátlan test... nem csoda, hogy egész Buda meg akarja dugni. Mindenben az ellentettje Tokásnak. A férjénél is jobban vág az esze és fitt. Nagyon fitt. Minden másnap edzeni megy, legalábbis a tréningruha erre utal. És ő is szokott inteni. Kivéve, ha Tokással együtt megy hétvégén. Akkor észre se vesz.

Tetszem neki. Majd elmondom, honnan tudom. Sajnos most nem tudok félmeztelenül integetni, lefagyna a mellbimbóm.

Na dolgozzatok. Megyek, felkeltem a lányt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reggelirizsa.blog.hu/api/trackback/id/tr972425195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása